wtorek, 25 grudnia 2012

Mój Blog

Cześć a więc jest to mój nowy i właściwie pierwszy(tak na poważnie)blog.Więc na początek powiem wam o czym będzie i Odpowiem na pytania z Tagu:About me.Tag znalazłam u Daarcy.blogspot.com Bardzo ją lubię i często zerkam na jej bloga:).

A więc mój blog będzie o moim życiu tak naprawdę,o modzie,muzyce i wszystkim innym;).

                                            TAG:About me

 1. Jak masz na imię?
2. Kiedy masz urodziny?
3.Co studiujesz ? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
4. Czy masz chłopaka/ dziewczynę?
5. Jakiej muzyki słuchasz?
6. Czy pracujesz?
7. Czego szukasz w drugiej osobie?
8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?
9. Ulubione jedzenie?
10. Ulubiona część garderoby?
11. Czy masz zwierzątka?
12. Ulubione miejsce?
13. Czy masz drugie imię?
14. Ulubiony przedmiot w szkole?
15. Ulubiony napój?.
16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
18. Czy uprawiasz jakieś sporty?
19. Ulubiona książka?
20. Ulubiony kolor?
21. Ulubione zwierzątko?
22. Ulubione perfumy?
23. Ulubione święto?
24. Czy skończyłaś liceum?
25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
26. Czy mówisz w innych językach?
27. Czy masz rodzeństwo?
28. Ulubiony sklep?
29. Ulubiona restauracja?
30. Czy lubisz szkołę?
31. Ulubiona osoba z yt ?
32. Ulubiony film?
33. Ulubiony program w telewizji?
34. Jaki masz telefon?
35. Ile masz wzrostu?

1.Ola;)  

2.20.07

3.Uczę się.Chyba piosenkarka;D

4.Nie :(

5.Różne gatunki;)

6.Nie

7.Musi mnie oczywiście kochać,umieć mnie rozbawić,rozumieć i słuchać mnie:)

8.Do nikogo poprostu zamykam się w sobie.

9.Nie mam.

10.Raczej góra(Mam pełno bluzek,t-shirtów itd.)

11.Dwa psy

12.Mój pokój:)

13.Tak mam(Joasia)

14.Hmm..Myślę,że Art i w-f nawet lubię.

15.Coca-cola,Kakalko :P i cafe latte.

16.Chyba Kamili-Pasujesz

17.Córce-Dominika lub Weronika,Synkowi-Tomek lub Kuba:)

18.Tak:Siatkówkę i piłkę nożną(Wiem dziwne dziewczyna gra w piłkę nożną,ale to fajny sport)

19.Różne lubię :)

20.Róż,czerń,szary,granat,biały,blady róż,pastele:* 

21.Pies :)

22.Hmm..Adidasa Natural Vitaly :)

23.Urodziny,Wigilia,Wielkanoc;)

24.Niet :P

25.Kilka razy w Czechach i wybieram się do Anglii :)

26.Tak,po Angielsku i Czesku trochę :)

27.Tak,młodszego brata

28.H&M,Reserved,Gatta,Super-Pharm,Rossman itd.

29.Nie mam;)

30.Niezbyt ale nawet trochę to tak :)

31.Littleblueberrysmile ale niedawno skończyła z filmikami więc..Płaczę.Ale teraz to lucyandlucy1 :**

32.Dużo ich :P

33.Nie mam

34.Mam Samsunga Corby 2

35.Mam 158-160

To tyle życzę wam miłych i pogodnych świąt :)            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz