środa, 26 grudnia 2012

Wycieczka do lasu :)

Witajcie kochani!

Przed jakimiś 20 minutami wróciłam z mojej wycieczki do lasu,
pojechałam na quadzie z bratem a rodzice autem.
Niestety nie zrobiłam żadnych zdjęć ponieważ pamięć w aparacie  mam pełną a telefon mi się rozładował:(
Mieliśmy brać mojego pieska ale jednak zrezygnowaliśmy :P
Ponieważ mojej lady(czytaj:lejdi)Zgubiła się obroża:(
Ogólnie bardzo się bałam bo było ciemno i zimno,
a ja boję się,że nagle zza krzaków może wyskoczyć jakiś żul :P
Wiem głupie,ale ja już tak mam.Poza tym właśnie przyjechali moi wujkowie.
No i jestem SUPER SUPER SUPER SZCZĘŚLIWA bo dostałam swój pierwszy komentarz a mój blog odwiedzono 28 razy :D
CHYBA ZNOWU DOSTANĘ GŁUPAWKI!
I zacznę biegać po domu i krzyczeć:28,28,28  je,je,je 28 mhm,mhm,28....:D
No to tyle mam nadzieję,że podoba wam się mój blog :)
Jeśli tak to bardzo się ucieszę jeśli zostawicie komentarz lub będziecie moimi obserwatorami i codziennie będziecie zerkać na mojego bloga :D

NO...Więc cieszcie się jeszcze tym czasem w którym nie musimy chodzić do szkoły :P


2 komentarze: